نماینده مجلس شورای اسلامی:

فعالیت وزارت ورزش در حوزه جوانان مظلوم واقع شده است/ ماهیت تشکیل سمن‌ها بسیار مثبت و کارآمد است

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۵:۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۴۱۸۱
فعالیت وزارت ورزش در حوزه جوانان مظلوم واقع شده است/ ماهیت تشکیل سمن‌ها بسیار مثبت و کارآمد است
حسین حاتمی گفت: وزارت ورزش و جوانان بیشتر سبقه ورزشی دارد به همین دلیل عملکرد این وزارتخانه در حوزه جوانان مظلوم واقع شده و آنطور که باید دیده نمی‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حسین حاتمی، نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فعالیت سمن‌های جوانان در کشور گفت: از آنجایی که چندهزار سمن جوانان در کشور در حال فعالیت هستند، نمی‌توان در یک نگاه کلی آنها را ارزیابی کرد بلکه باید از طریق تحقیق میدانی به شکل دقیق فعالیت آنها را مورد بررسی قرار داد تا در حق آنها کوتاهی نشود.

او افزود: به‌طور کلی ماهیت تشکیل سمن‌ها بسیار مثبت و کارآمد است چراکه ناشی از دغدغه فرهنگی، اجتماعی، محیط زیستی و.... بوده که نشان می‌دهد جوانان کشور ما علاقه‌مند هستند در این حوزه‌ها فعالیت‌های داوطلبانه انجام دهند که این به خودی خود جنبه‌ای است که می‌توان به آن اتکا کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم هدفمندسازی سمن‌های جوانان تاکید کرد: به نظر من وزارت ورزش و جوانان باید بیش از همیشه به سمت هدفمندسازی فعالیت سمن‌ها پیش برود و حمایت از آنها را که یک نیروی بالقوه هستند در دستور کار خود قرار دهد.

حاتمی به عملکرد وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: وزارت ورزش و جوانان بیشتر سبقه ورزشی دارد به همین دلیل عملکرد این وزارتخانه در حوزه جوانان مظلوم واقع شده و آنطور که باید دیده نمی‌شود بنابراین تعریف یک چشم انداز واحد برای جوانان توسط این وزارتخانه امری ضروری‌ است تا فعالیت‌های آن در این حوزه، پررنگ‌تر دیده شود.

او اظهار کرد: از آنجایی که در سال‌ پایانی دولت قرار داریم، بیشتر تمرکز ما باید روی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد که اگر این مشکل حل شود به خودی خود مشکل جوانان هم حل می‌شود.

انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز