نظارت بیشتر بر نمایشگاه‌های اتومبیل در پایتخت

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۰۲۴۳۲۱
نظارت بیشتر بر نمایشگاه‌های اتومبیل در پایتخت
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از اجرای اولین مرحله طرح نظارت پلیس بر نمایشگاه‌های اتومبیل شهر تهران در روز گذشته خبر داد و گفت:در این طرح از 31واحد صنفی نمایشگاه خودرو بازدید و 7 واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نادر مرادی در تشریح این خبر اظهار داشت: در تداوم ارتقاء امنیت اجتماعی با هماهنگی با دستگاه قضائی و همکاری اتاق اصناف،در 24ساعت گذشته اولین مرحله طرح نظارت بر نمایشگاه‌های اتومبیل شهر تهران در محدوده خیابان های شهید بهشتی و دکتر شریعتی اجرا شد.

او خاطرنشان کرد: در مدت زمان اجرای این طرح،که از 31نمایشگاه اتومبیل بازدید بعمل آمد برای 10 واحد صنفی به دلیل انجام تخلفات مختلف، تذکر و اخطار پلمب صادر و 7 مورد دیگر نیز پلمب شد.

این مقام انتظامی عمده تخلفات واحدهای صنفی متخلف را ایجاد سد معبر،عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی،پارک دوبل و ایجاد ترافیک و...ذکر نمود و بیان داشت:تخلفات مذکور علاوه بر مشکلات ترافیکی سبب نارضایتی اهالی و کسبه محل نیز شده بود که به نظر می رسد با انجام اینگونه طرح ها و ادامه دار بودن آن می توان نسبت به ساماندهی این صنف و کاهش نارضایتی ها و گره های ترافیکی در این محدوده امیدوار بود.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با قدردانی از مشارکت فعال شهروندان با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی بر ادامه روند بازدید و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی متخلف در سطح پایتخت با شدت هرچه بیشتر تأکید کرد.

نظر شما