مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی مطرح کرد:

۴۰ راننده اتوبوس مبتلا به کرونا هستند/ فوت ۳ نفر از رانندگان/ توزیع ماسک در ایستگاه‌های اتوبوس

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۵۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۲۴۸۸۳
۴۰ راننده اتوبوس مبتلا به کرونا هستند/ فوت ۳ نفر از رانندگان/ توزیع ماسک در ایستگاه‌های اتوبوس
محمود ترفع گفت: در حال حاضر تست کرونای 40 نفر از رانندگان اتوبوس مثبت است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمود ترفع، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی، با اشاره به الزامی بودن استفاده از ماسک گفت: قبل از اینکه استفاده از ماسک در اماکن عمومی الزامی شود، در وسایل حمل و نقل عمومی اجبار بود.

او افزود: از چندی پیش تمهیدات بیشتری را اندیشیدیم و در این جهت از بخش خصوصی اتوبوس بیشتری در بخش تندرو درخواست کردیم تا فاصله گذاری اجتماعی بهتر انجام شود.

ترفع تصریح کرد: همچنین قرار است ماسک در ایستگاه‌های اتوبوس بین مردم توزیع شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی به رعایت صددرصدی بهداشت توسط مردم اشاره کرد و گفت: بازدیدی از پایانه‌های پُرمسافر داشتم و مشاهده کردم خوشبختانه آگاهی مردم بسیار افزایش یافته و تقریبا صددرصد از آنها در اتوبوس از ماسک استفاده کرده بودند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

او با اشاره به نحوه برخورد با افرادی که ماسک نمی‌زنند، خاطرنشان کرد: جدا از پرسنل خودمان، عوامل گشت بهره‌برداری، نیروهای بسیج، اجرائیات شرکت واحد و شهرداری تهران با ما همکاری دارند و از طریق نیروهایی که در اختیار ما قرار دادند پایگاه‌هایی را مستقر کردیم تا تذکر دهند و رفتار سختگیرانه نسبت به افرادی که ماسک نمی‌زنند داشته باشند و حتی مانع ورود آنها به اتوبوس شوند.

ترفع عنوان کرد: انواع ماسک، ضدعفونی کننده دست و سطوح در اختیار رانندگان قرار دادیم و با همکاری بخش خصوصی کابین آنها را از مسافران جدا کردیم.

او با اشاره به تعداد فوت شدگان رانندگان اتوبوس در اثر ابتلا به کرونا گفت: متاسفانه از رانندگان اتوبوس 3 نفر فوت کردند که دو نفر از آنها بیماری زمینه‌ای داشتند و در اسفندماه سال گذشته جان خود را از دست دادند و یک نفر هم در مسافرت مبتلا و در حین سفر جان خود را از دست داد.

ترفع اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون بالای 200 راننده اتوبوس به کرونا مبتلا شدند که عده‌ای از آنها پس از بهبودی به کار بازگشتند بنابراین باید بگویم الان فقط 40 نفر از رانندگان اتوبوس تست‌شان مثبت است.

انتهای پیام: 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز