نماینده مجلس شورای اسلامی:

موفقیت تشکل‌های جوان مصداق بارز اعتماد به جوانان کشور است

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۵:۴۸:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۶۵۴۴
موفقیت تشکل‌های جوان مصداق بارز اعتماد به جوانان کشور است
سیدجلیل میرمحمدی میبدی گفت: سمن‌های جوان انصافا در هر حوزه‌ای وارد شدند بسیار موفق عمل کردند که این نتیجه اعتماد کردن به آنهاست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیدجلیل میرمحمدی میبدی، نماینده مردم تفت و میبد مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فعالیت سمن‌های جوان در کشور گفت: در مورد فعالیت و مشارکت سمن‌ها نباید نسخه کلی بپیچیم چراکه فعالیت و حوزه مشارکت آنها با یکدیگر متفاوت و هر کدام جای بحث فراوان دارد.

او افزود: هر کجا که ما به جوانان اعتماد کردیم و کار دست آنها دادیم نتایج بسیار خوبی حاصل شده و هیچ شکی در این زمینه نیست.

میرمحمدی تصریح کرد: در 8 سال دفاع مقدس جوانان به معنای واقعی کلمه از جان خود مایه گذاشتند و درشرایطی که در برابر تهاجم جهانی قرار گرفتیم سربلندانه باعث پیروزی کشور شدند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی به لزوم واگذاری کارهای مهم به جوانان تاکید کرد و گفت: از آنجایی که جوانان پرشور و پرانگیزه هستند می‌توانند در بسیاری از پُست‌ها، مقامات و کارهایی که برعهده آنها قرار می‌گیرد، موفق عمل کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بنده در مجموعه‌های مردم نهاد و سمن‌های مختلف فعالیت کردم و از نزدیک شاهد کارهای خداپسندانه آنها هستم، انصافا باید گفت در هر زمینه‌ای وارد شدند موفق عمل کردند البته این به آن معنی نیست که ما هر کاری که از دستمان برآمده برای آنها انجام دادیم چرا که هرچقدر به آنها کمک کنیم کم است.

او با اشاره به عمده مشکلات سمن‌های جوان افزود: عدم اعتماد به جوانان در برخی زمینه‌های مختلف، کمبود اعتبارات و عدم امکانات کافی از جمله مشکلات سمن‌های جوان است که با این وجود دست از کار نکشیده و همچنان در حال فعالیت هستند.

میرمحمدی با اشاره به عملکرد وزارت ورزش و جوانان درحوزه سمن‌های جوان گفت: همیشه فعالیت‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان بیشتر از فعالیت‌های این وزارتخانه در حوزه جوانان به چشم آمده و مردم بیشتر  فعالیت این وزارتخانه را با سبقه ورزشی می‌شناسند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جوانان لیاقت این را دارند که برای‌شان وقت بیشتری گذاشته شود تا برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای هدفمندسازی فعالیت آنها صورت گیرد تا کارهای بیشتری در سطح کشوری به دست آنان سپرده شود و توانمندی خود را بیشتر نشان دهند.

انتهای پیام: 3

نظر شما