سخنگوی سازمان سنجش:

کنکور سراسری برگزار می شود/ زمان برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری به تاخیر افتاد

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۸:۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۸۴۴۶
کنکور سراسری برگزار می شود/  زمان برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری به تاخیر افتاد
فاطمه زرین آمیزی به تشریح آخرین تصمیمات درباره زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و دکتری پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فاطمه زرین آمیزی، مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی سازمان سنجش درباره برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و دکتری گفت: بر اساس اطلاعیه که بامداد امروز بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده  زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و دکتری بر اساس تصمیمات اتخاذ شده  به تاخیر افتاد.

به گفته او زمان دقیق برگزاری این آزمون‌ها بر اساس ابلاغ وزارت بهداشت  و درمان اطلاع رسانی می‌شود. این درحالی است که سازمان سنجش هم درباره زمان دقیق آزمون ها اطلاع دقیقی در دست ندارد.

سخنگوی سازمان سنجش درباره زمان آزمون داوطلبان در مقطع کاردانی و کارشناسی تاکید کرد: آزمون سراسری طبق اعلام قبلی در 30 و 31 مرداد برگزار می شود اما آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری که این هفته و هفته آینده قرار بود برگزار شوند به تاریخ دیگری موکول می‌شود.

 زرین آمیزی  با بیان اینکه  داوطلبان برای شرکت در آزمون تمهیدات بهداشتی را در اولویت قرار دهند، افزود: اطلاعیه‌ درباره رعایت پروتکل های بهداشتی  برای  داوطلبان اطلاع‌رسانی می‌شود.

او درباره تمهیدات بهداشتی مقرر برای رعایت حوزه‌های آزمون گفت: نحوه چیدمان صندلی، رعایت بهداشت محیط و بازرسی بدنی هم با توجه به اصول بهداشتی انجام خواهد شد.

 سخنگوی سازمان سنجش درباره تعیین زمان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تاکید کرد: ما هم مثل شما اطلاعی از زمان برگزاری آزمون نداریم و تمام تصمیمات در گرو ابلاغ وزارت بهداشت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز