معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان:

کارگاه های آموزشی توانمندسازی فرصتی برای تعامل میان یونیسف با دولت‌ها برای بهسازی زندگی و انتقال تجارب است/مهار‌ت‌های زندگی در دنیای مدرن باید مورد توجه قرار گیرد

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۷:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۸۸۳۷
کارگاه های آموزشی توانمندسازی فرصتی برای تعامل میان یونیسف با دولت‌ها برای بهسازی زندگی و انتقال تجارب است/مهار‌ت‌های  زندگی در دنیای مدرن باید مورد توجه قرار گیرد
ژاله فرامرزیان در کارگاه های آموزشی توانمندسازی در حوزه سلامت و رشد نوجوانان و جوانان را فرصتی برای همکاری و تعامل بین مجموعه‌هایی مثل یونیسف با دولت‌ها برای توسعه و بهسازی زندگی انتقال تجارب مناسب دانست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش با مهم خواندن نقش  کارگاههای توانمندسازی در حوزه سلامت و رشد نوجوانان و جوانان از آن به عنوان  فرصتی برای  انتقال تجربیات ،همکاری و تعامل بین مجموعه‌هایی مثل یونیسف با دولت‌ها برای توسعه و بهسازی زندگی  اعلام کرد.

او با بیان این مطلب که تمامی دولت‌ها از چنین اقداماتی استقبال می‌کنند اظهار داشت : ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست چرا که موضوع  سازمان‌های مردم نهاد جوانان مبنای تعامل مردم با مردم است.

فرامرزیان این نکته را مورد توجه قرارداد که دولت‌ها در هسته‌های کوچکتر  فعالیت‌ می کنند،افزود:سازمان‌های غیر دولتی(سمن‌ها) خیلی برای ما اهمیت دارند چون شریک اجتماعی دولت هستند.

او توضیحاتی در خصوص راه اندازی  خانه‌های جوانان ارائه  داد و گفت : این اماکن از این رو تشکیل شد که بتوانند در بسیاری از حوزه‌ها کمک‌ رسان دولت باشند.

معاون وزیر بیان کرد :پیچیدگی زیاد فرهنگی که بین دولت‌های مختلف وجود دارد و برای درک آن نیازمند کسب مهارتهای زیادی  هستیم تا سر درگمی ها کمتر شود.

او با بیان اینکه در دهکده جهانی باید به کودکان مهارت‌ها را بیاموزیم، بیان کرد: اقداماتی که سازمان‌های جوانان انجام می‌دهند بسیار اثرگذار و مهم است.

فرامرزیان تاکید کرد:  مهارت های  زندگی در دنیای مدرن باید مورد توجه قرار گیرد و برگزاری این نوع کارگاه‌ها می‌تواند امکان زندگی در دنیای مدرن را فراهم کند.

او گفت: ما‌ در معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش این آمادگی را داریم که برای پیشبرد اهداف این کارگاه هرگونه منابع و امکانات را در اختیار قرار دهیم. امیدوارم این کارگاه بتواند نتایج بسیار مهمی برای جوانان و نوجوانان ما داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز