درگیری مسلحانه سنگین ۳ ساعته ناجا با اشرار در نزدیکی تهران/اسکورت محموله بزرگ موادمخدر بوسیله چند خودرو مسلح

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۱:۲۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۲۸۹۳۱
درگیری مسلحانه سنگین ۳ ساعته ناجا با اشرار در نزدیکی تهران/اسکورت محموله بزرگ موادمخدر بوسیله چند خودرو مسلح
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک تن و 491 و نیم کیلو موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان پس از 3 ساعت درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار عبداله حسنی اظهارداشت: با تلاش و پیگیری های اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سرنخ هایی از انتقال محموله بزرگ موادمخدر توسط اعضای یک باند مسلح از شرق به مناطق مرکزی و پایتخت کشور به دست آمد.

او افزود : پس از اقدامات اطلاعاتی گسترده و شبانه روزی بر روی فعالیت های اعضای این باند مشخص شد این انتقال در قالب یک کاروان و با اسکورت چند خودرو مسلح انجام می شود.

فرمانده انتظامی سمنان خاطرنشان کرد: در همین راستا و پس از برگزاری نشست ها و جلسات متعدد کارشناسی و بررسی تمامی جوانب امر، هماهنگی های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات منسجم و مقتدرانه نیز به عمل آمد.

به گفته سردار حسنی، با آغاز عملیات و هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، زانتیای حامل بار در محور خاش ـ ایرانشهر شناسایی و دستور ایست پلیس به خودرو مورد نظر صادر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از فرار راننده زانتیا از صحنه و اجرای طرح مهار و تعقیب و گریز خبرداد و افزود: خودرو پس از طی مسافتی متوقف شد که در همین اثنا سرنشینان آن به سوی ماموران پلیس تیراندازی می کنند و درگیری مسلحانه با قاچاقچیان موادمخدر آغازمی شود.

سردار حسنی گفت: آتش پرحجم ماموران پلیس در این درگیری 3 ساعته، سوداگران مرگ را مجبور به آتش زدن خودرو و فرار از صحنه عملیات می کند.

او از مهار آتش توسط ماموران پلیس و کشف یک تن و 400 کیلو سوخته تریاک و 91 و نیم کیلو تریاک از خودرو خبرداد و گفت: در این عملیات یکی از قاچاقچیان نیز در صحنه درگیری، دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اشراف اطلاعاتی کامل و مطلوب بر تحرکات و اقدامات قاچاقچیان حرفه ای موادمخدر تصریح کرد: هماهنگی درون سازمانی بین بخش های مختلف ناجا در مقابله و مبارزه موثر و همه جانبه با سوداگران مرگ در اوج خود قراردارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان به عموم مردم اطمینان خاطر داد: ماموران جان بر کف ناجا از هیچ تلاش و کوششی برای برقراری امنیت و آرامش هموطنان خود دریغ نمی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز