اعتراض اهالی فضای مجازی به اقدام حناچی؛

شواف آقای شهردار در فضای کرونایی/ آقای شهردار؛ شوآف را بس کنید به شهر برسید

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۲۹۲۰۱
شواف آقای شهردار در فضای کرونایی/ آقای شهردار؛ شوآف را بس کنید به شهر برسید
در حالی که پایتخت درگیر کرونا است شهردار تهران، دست به اقدامی نمایشی زد که واکنش کاربران فضای مجازی را دنبال داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ همزمان با روز جهانی بدون پلاستیک، پیروز حناچی شهردار تهران با حضور در فروشگاه شهروند در پویش خرید بدون کیسه‌های پلاستیکی مشارکت کرد.

اما این اقدام شهردار تهران واکنش های زیادی در فضای مجازی داشت و برخی این اقدام که با هماهنگی خبرنگاران انجام شده شواف آقای شهردار در فضای کرونایی دانستند.

در این رابطه یکی از کاربران فضای مجازی ضمن انتشار عکسی از پیروز حناچی به عکس های شواف گونه شهردار تهران اعتراض کرد.

1

فرد دیگری حضور شهردار تهران همراه با تعداد زیادی عکاس و خبرنگار را مورد انتقاد قرار داد و نسبت به قرق بخشی از فروشگاه شهروند اعتراض کرد.

 

 

2

فرد دیگری عنوان کرد که حناچی وظیفه اصلی خود را رها کرده و به عوام فریبی روی آورده است؛ اقدامی که دردی از شهروندان دوا نمی کند.

 

 

3

کاربر دیگر فضای مجازی یکی از مشکلات پایتخت را عدم ساماندهی کودکان کار و جولان آن ها در خیابان های تهران دانست. در حالی که حناچی اقدامی در خصوص زباله های پایتخت نکرده است.

 

4

فرد دیگری مشکل کرونا را آنقدر جدی دانسته که شهردار تهران با عکس های نمایشی به آن پشت کرده است.

5

مخاطب دیگری هم در اعتراض به کارهای نمادین آقای شهردار، این نوع فرهنگسازی برای عدم استفاده از پلاستیک را راهگشا ندانسته است.

6

آقای شهردار مردم عمل می خواهند

پیروز حناچی در روز بدون پلاستیک اقدام به خرید از فروشگاه شهروند کرد اما این اقدام با واکنش های زیادی همراه شد. در حالی که شهردار تهران می تواند به تفکیک زباله و بازچرخانی آن به طبیعت و چرخه تولید بپردازد که این امر می تواند بزرگترین کمک به تهران بدون پلاستیک باشد اما او در یک فروشگاه به همراه برخی خبرنگاران و عکاسان در  ایام کرونایی حضور پیدا کرده و کاربران فضای مجازی معتقد هستند که این اقدام حناچی شوآف بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز