باند ۵ نفره سارقان لوازم خودرو در شرق تهران

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۵:۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۱۰۱۳
باند ۵ نفره سارقان لوازم خودرو در شرق تهران
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری 5 سارق حرفه ای لوازم و محتویات داخل خودرو و کشف 50 فقره سرقت خبر داد و گفت: هر 5 متهم با دستور قضائی روانه زندان شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد لوازم و محتویات خودرو در محدوده شرق تهران و ایجاد نارضایتی شهروندان کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسایط نقلیه با ایجاد کارگروهی ویژه، مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند.

او عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی کارآگاهان با تجمیع سرنخ های به دست آمده موفق شدند سرنخی از حضور یکی از مجرمان حرفه ای به نام "کامران" را در این سرقت ها به دست بیاورند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی دو تن دیگر از اعضای این باند به نام "سیروس" و "جمشید" شناسایی شدند، عنوان کرد، با شناسایی مخفیگاه متهمان هر دو متهم با هماهنگی های قضائی نوزدهم خرداد ماه دستگیر و به جرم ارتکابی با همکاری دو تن از همدستانشان به سرکردگی "کامران" اعتراف کردند. 

او توضیح داد: با شناسایی مخفیگاه "سیروس" و "جمشید" این دو متهم نیز در داخل پاتوقی که تردد داشتند با دستور قضائی در سوم تیرماه دستگیر و در ادامه کامران نیز در عملیات دیگر پلیسی دستگیر شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به 50 فقره سرقت لوازم خودرو و محتویات آن به ارزش یک میلیارد ریال محل های سرقت شناسایی شد متهمان در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گفته سرهنگ نثاری هر 5 متهم دستگیر شده با قرار مجرمیت صادره از سوی مقام قضائی روانه زندان شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز