رضوان حکیم زاده:

دریافت وجه شرط ثبت‌نام دانش آموزان نیست

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۷:۲۶:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۲۲۸۸
دریافت وجه  شرط ثبت‌نام دانش آموزان نیست
رئیس ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش درباره روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رضوان حکیم‌زاده، رئیس ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه خبر درباره مدارس دولتی که تقاضا برای ثبت‌نام در آنها بالاست، گفت: مدارسی ممکن است طرفداران زیادی داشته باشند که اگر دولتی باشد و داوطلبی در محدوده ثبت‌نام آنها باشد، باید آن داوطلب را ثبت‌نام کنند و نمی‌توانند دریافت وجه را به عنوان شرط ثبت‌نام بگذارند، اما اگر خانواده‌ها نیز به دلیل کیفیت مدارس علاقه‌مند باشند تا برای فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند مبلغی را به مدارس بپردازند، این کار باید به صورت داوطلبانه باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: الزام خانواده‌ها و شرط گذاشتن برای ثبت‌نام در این مدارس برای پرداخت شهریه مطابق دستورالعمل‌های ارسالی نیست و اگر مواردی از این دست وجود دارد، خانواده‌ها می‌توانند آن را به مرکز رسیدگی به عملکرد و شکایات وزارت آموزش و پرورش گزارش دهند.

او ادامه داد: در این راستا افراد می‌توانند به سایت وزارت آموزش و پرورش مراجعه و به قسمت مرکز ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وارد شده و شکایت خود را ثبت کنند، پس از آن به آنها کد رهگیری داده می‌شود و می‌توانند موضوع را پیگیری کنند. ما نیز از جانب خود به عنوان ستاد ثبت‌نام هم در وزارتخانه و هم در استان تهران و در مناطق آموزش و پرورش پیگیر این موضوع هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز