گردانندگان پاتوق کوهسار به دام افتادند

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۱:۲۱
کد خبر: ۱۰۳۳۱۵۱
گردانندگان پاتوق کوهسار به دام افتادند
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از دستگیری 2 سودا گر مرگ در منطقه کوهسار تهران و کشف 5 کیلو و 643 گرم هروئین و شیشه کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اعلام کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از طریق گزارش های مردمی و شکایت های شهروندان مطلع شدند، تعدادی افراد با تشکیل باندی در حال توزیع هروئین و شیشه در منطقه کوهسار تهران می باشند.

او عنوان داشت: تیمی از ماموران پایگاه دوم این پلیس مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و در رصدها و پالایش های اطلاعاتی، هویت سرکرده باند به نام "عادل" شناسایی و ماموران به دست آوردند متهم محلی را در منطقه گوهسار پاتوق افراد مشکوک و معتاد قرار داده است و به صورت گسترده هروئین و شیشه را در منطقه شمال غرب تهران توزیع می کند.

حسنوند ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که اعضای این باند به دلیل پاکسازی دره فرحزاد که به تازگی پاکسازی شده است در بافت کوهستانی منطقه کوهسار تجمع به صورت بسیار ماهرانه به توزیع مواد مخدر می پردازند. 

این مقام انتظامی ابراز داشت: اطلاعات بدست آمده به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر شد در ادامه با رصد لحظه به لحظه فعالیت سوداگران مرگ، 2 تن ار سرشاخه های اصلی باند شناسایی و روز گذشته ماموران پایگاه دوم ضمن توقیف یک دستگاه خودرو 405 و دستگیری راننده باند که مواد مخدر در منطقه شمال غرب توزیه می کرد دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: در ادامه عملیات پلیسی سر شاخه دیگری از این باند که در حال بسته بندی مواد مخدر بود، دستگیر و در بازرسی از این پاتوق 200بسته آماده فروش هروئین به وزن 4 کیلو و 73 گرم هروئین و 128بسته ن شیشه به وزن یک هزار و 570 گرم کشف کردند.

او خاطرنشان کرد: متهمان که اظهار می داشتند مواد مخدر کشف شده را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده اند، برای تکمیل تحقیقات پلیسی به پایگاه دوم انتقال یافتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز