گروگان گیری در جنوب شرق کشور

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۳۴۴۱۰
گروگان گیری در جنوب شرق کشور
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار گروگان 65 ساله پس از 11 روز اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: شامگاه بیستم تیرماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در محدوده باغ شهرداری "چابهار" بلافاصله تیم هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد، مردی 65 ساله توسط سرنشینان 2 دستگاه پژو405 فاقد پلاک با تهدید سوار خودرو شده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ادامه این ماجرا گروگانگیران با خانواده وی تماس گرفته و برای رهایی او مبلغ 30 میلیارد ریال را مطالبه کردند.

سردار قنبری عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان عملیات گسترده ای برای دستگیری متهم آغاز و سرانجام سرنخ هایی از محل نگهداری گروگان در یکی از روستاهای شهرستان "چابهار" به دست آمد.

او اظهار داشت: اعضای این باند که خود را در یک قدمی پلیس گرفتار می دیدند، پس از 11 روز از شروع ماجرا، سرانجام روز گذشته  گروگان را در حوالی شهر "سرباز" رها کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ های به دست آمده تحقیقات برای شناسایی و دستگیری گروگانگیران ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز