تبادل سنگین آتش میان نیروهای مرزبانی و اشرار

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۱:۵۷:۳۱
کد خبر: ۱۰۳۵۱۳۸
تبادل سنگین آتش میان نیروهای مرزبانی و اشرار
فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و 600 کیلوگرم موادمخدر توسط مرزبانان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی جکیگور با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

او افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی جکیگور در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست صادر کردند که قاچاقچیان، اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند.

سردار گودرزی تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی ناجا بیان داشت: مرزداران موفق شدند در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، یک تن و 349 کیلو و 500 گرم انواع موادمخدر شامل یک تن و 240 کیلو و 700 گرم تریاک، 89 کیلو و 200 گرم شیشه و 19 کیلو و 600 گرم حشیش را کشف کنند.

سردار گودرزی در ادامه به یک عملیات موفقیت‌آمیز جداگانه دیگر در مرز سراوان اشاره کرد و افزود: در منطقه مرزی اسفندک، مرزداران موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه موتور سیکلت و 5 راس دواب حامل مواد مخدر و  288 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل 243 کیلوگرم تریاک و 45 کیلوگرم حشیش را کشف کنند که در این عملیات قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیدند و متواری شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: تلاش مرزبانان، جهت مبارزه با اشرار و قاچاقچیان با قوت ادامه خواهد داشت و به قاچاقچیان اجازه نمی‌دهند به راحتی نقشه‌های شوم خود را عملی کنند.

نظر شما