تعقیب و گریز ترسناک پلیس با سمند سواران در اتوبان آزادگان تهران

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۶:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۵۵۱۷
تعقیب و گریز ترسناک پلیس با سمند سواران در اتوبان آزادگان تهران
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از دستگیری راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سمند خبر داد که متهمان با پوشش پلاک خودرو در حال تردد بودند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی در تشریح این خبر گفت: ساعت 17:30 دقیقه سی و یکم تیرماه اکیپی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی و انجام ماموریت در محدوده اتوبان آزادگان به راننده و یک سرنشین یک دستگاه خودروی سمند که پلاک انتظامی خودرو قسمت سریال آن با یک تکه آهن پوشانده شده بود، مظنون می شوند.

او افزود : پس ازهماهنگی لازم با مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی کارآگاهان از طریق بلندگو به راننده خودروی سمند دستور توقف داده که او بلافاصله پس از شنیدن دستور پلیس با افزایش سرعت فرار و با لایی کشی در بین خودروهای عبوری باعث رعب و وحشت شهروندان می شد .

این مقام انتظامی بیان داشت : مجددا به راننده سمند دستور توقف داده می شود که او بدون توجه به فرمان پلیس وارد میدان فتح و خط ویژه آزادی شده که افسر اکیپ با توجه به سرعت بالا و حرکات مخاطره آمیز راننده برای جلوگیری از خسارت های احتمالی چند تیر هوایی شلیک و همچنان راننده به فرار خود ادامه می داد که در این مرحله به سمت لاستیک عقب خودروی شلیک که متهمان همچنان به فرار خود ادامه می دادند.

کارآگاه گزافی گفت : با اصابت گلوله به لاستیک ها ، خودرو پس از طی مسافتی متوقف و راننده به نام اکبر و سرنشین به نام مرتضی دستگیر شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: پس از بررسی خودرو و مشخص شدن پلاک اصلی خودرو ، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری 108 نواب شدند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز