مدیرکل دفتر برنامه ریزی جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

توزیع ۸ هزار و ۲۰۰ جهیزیه در هفته ازدواج

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۸:۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۵۶۰۵
توزیع ۸ هزار و ۲۰۰ جهیزیه در هفته ازدواج
اعظم کریمی گفت: در هفته ازدواج 8 هزار و 200 جهیزیه توسط خیرین ازدواج خریداری و به جوانان در آستانه ازدواج تحویل داده شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ نشست صمیمانه وزیر ورزش و جوانان با خیرین ازدواج، 6 مردادماه سال جاری در این وزارتخانه برگزار شد. 

اعظم کریمی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی جوانان وزارت ورزش و جوانان در ابتدای این نشست با اشاره به تشکیل دبیرخانه مجمع ملی ازدواج برای اولین بار در کشور گفت: درجهت تسهیل فعالیت های خیرین ازدواج به شکل موقت دبیرخانه مجمع ملی خیرین را در ساختمان شماره 2 وزارت ورزش و جوانان ایجاد کردیم تا محلی برای تشکیل جلسات خیرین باشد. 

او افزود: در گذشته مانعی برای ثبت مجامع ملی خیرین ازدواج وجود داشت به این صورت که خیرین باید 500 میلیون تومان آورده ارائه می دادند تا برای آنها مجوز صادر شود در حالی که طی جلساتی که با مهندس محمد مهدی تندگویان برگزار کردند این مانع برداشته شد و خیرین موفق شدند فعالیت خود را ثبت کنند. 

کریمی تصریح کرد: در حال حاضر هم مراحل ثبت مجمع ملی جوانان درحال انجام است و انشاالله مجوز آن از طرف وزارت کشور صادر می شود.

او با اشاره به فعالیت های انجام شده در هفته ازدواج گفت: استان یزد پیشقدم شد و خانه عقد که تمام مراحل آن از انجام تا ثبت گرفته و به صورت رایگان است را ایجاد کردند و باقی استان‌ها هم به امر خدا پسندانه پیوستند. 

مدیرکل دفتر برنامه ریزی جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: برخی از خیرین در شهرستان ها  شروع به ساخت منزل مسکونی کردند که جای تشکر دارد.

کریمی عنوان کرد: با وجود اینکه 1 روز از هفته ازدواج باقی مانده است اما تاکنون 8 هزار و 200 جهیزیه توسط خیرین در سراسر کشور اهدا شده است به شکلی که حتی استان هایی که فکر می کردیم توانایی بالایی ندارند اما بسیار خوش درخشیدند. 

کریمی اظهار کرد: طی این مدت با واحدهای تولیدی جلساتی داشتیم و توانستیم اقلام مورد نیاز جهیزیه را با تخفیفات بسیار خوبی خریداری کنیم و به دست جوانان آستانه ازدواج برسانیم.

//انتهای پیام: ۶

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز