صدور ۷۳ فقره اخطاریه زیست محیطی

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۰:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۵۹۸۸
صدور ۷۳ فقره اخطاریه زیست محیطی
با تلاش های گسترده و شبانه روزی کارکنان و محیط بانان حفاظت محیط زیست استان از وقوع شکار گونه جانوری، تخلفات آلودگی و تخریب محیط زیست جلوگیری بعمل آمده و متخلفان معرفی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی طاهری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین با اعلام این خبرگفت:  تعداد کل متخلفین 55 مورد و تعداد کل تخلف  53مورد که2مورد از پرونده های تشکیل شده مختومه و51پرونده در جریان بوده است.

او با اشاره به سایر اقدامات موثر برای حفاظت از تنوع زیستی استان گفت: درماه گذشته  102 مورد صید غیر مجاز آبزیان، 1مورد شکار غیر مجاز پستانداران، 49مورد زنده گیری پرندگان، 2فقره شروع به شکار، 2قبضه سلاح مجاز 2قبضه سلاح غیرمجاز ، 20مورد ادوات ووسائل کشف شده توسط محیط بانان کشف و ضبط شده است.

طاهری اظهار داشت: در این مدت با تلاش های گسترده و شبانه روزی کارکنان و محیط بانان حفاظت محیط زیست استان از وقوع شکار تعداد 2گونه جانوری  قبل ازشروع به شکار جلوگیری و متخلفان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

طاهری همچنین  از شناسایی و رسیدگی به تعداد 40 تخلف آلودگی و 73 فقره اخطاریه زیست محیطی  خبرداد و گفت: در خصوص وضعیت تخریب محیط زیست 6 مورد تعلیف غیر مجاز گزارش شده که به مراجع قضایی معرفی شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز