پلیس رشوه چند صد میلیونی را رد کرد

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۵:۲۱
کد خبر: ۱۰۳۶۴۴۰
پلیس رشوه چند صد میلیونی را رد کرد
رئیس بازرسی پلیس امنیت عمومی تهران از صحت عمل 4 مامور وظیفه شناس "پایگاه دوم" پلیس امنیت عمومی تهران و رد رشوه 206 میلیون ریالی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ بهنام ایرانمنش اظهار داشت: ماموران انتظامی پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران در پی انجام ماموریت و اجرای دستور قضائی مبنی بر دستگیری متهمان پرونده به مخفیگاه آنان در حوالی خیابان هجرت مراجعه و قصد تنظیم صورتجلسه قضائی و انتقال متهمان به پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران را داشتند که متهمان با صحت عمل ماموران انتظامی این پایگاه مواجه می شوند.

او با بیان اینکه متهمان به ازای معدوم سازی آثار جرم و عدم ثبت دقیق صورتجلسه قضائی به ماموران اعزامی پیشنهاد مبلغ 206 میلیون ریال را می دهند، ادامه داد: این ماموران وظیفه شناس ضمن امتناع از قبول رشوه، در کمال صحت عمل وجه پیشنهاد شده را نیز صورتجلسه می کنند.

رئیس بازرسی پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه طی مراسمی از سوی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ماموران وظیفه شناس مورد تشویق نقدی قرار گرفتند، در پایان گفت: سامانه 197 پل ارتباطی پلیس با مردم است و شهروندان می توانند ضمن تماس با این سامانه هر گونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر از ماموران انتظامی را گزارش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز