مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان :

برگزاری انتخابات مجمع ملی جوانان؛ به زودی / هیات رئیسه جدید معرفی می‌شوند

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۰۷:۴۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۷۲۴۵
برگزاری انتخابات مجمع ملی جوانان؛ به زودی / هیات رئیسه جدید معرفی می‌شوند
سجاد سالک از برگزاری انتخابات مجمع ملی جوانان به زودی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سجاد سالک، مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان با اشاره به تکمیل شدن مجمع ملی جوانان استانها گفت: با برگزاری انتخابات مجازی استان کرمانشاه تمام 31 استان دارای مجمع ملی جوانان شدند و ترکیب آنها کامل شد و در حال حاضر قرار است این منتخبین استانها، 9 نفر را به عنوان هیات رئیسه کل کشور انتخاب کنند.

او با اشاره به تعویق انتخابات افزود: باتوجه به پایان عمر فعالیت دور اول هیات رئیسه مجمع ملی جوانان، ضروری بود در ابتدای امسال انتخابات هیات رئیسه را از میان برگزیدگان منتخب استانها، برگزار کنیم اما متاسفانه ویروس کرونا در کنار همه لطماتی که به کشور وارد کرد، باعث شد نتوانیم اردیبهشت ماه انتخابات را انجام دهیم.

سالک تصریح کرد: امیدوار بودیم با بهتر شدن شرایط، فضا برای برگزاری حضوری انتخابات فراهم شود اما از آنجایی که شواهد و قرائن نشان می‌دهد که اوضاع به این زودی‌ها به حالت عادی باز نمی‌گردد، ناچار هستیم انتخابات را به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار کنیم.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان به تاریخ برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: باتوجه به برنامه ریزی‌های اولیه انشالله به زودی همه اعضای واجد رای دادن از طریق سامانه‌ای که به همین منظور در نظر گرفته شده است آرای خود را اعلام می‌کنند و در نتیجه اعضای هیات رئیسه کشور مجمع ملی جوانان انتخاب می‌شوند.

//انتهای پیام:3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز