تصادف زنجیره‌ای در بلوار دانشجو تهران

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۸۳۷۷
تصادف زنجیره‌ای در بلوار دانشجو تهران
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت از تصادف زنجیره ای 5 وسیله نقلیه در بلوار دانشجو خبر داد و گفت: نقص فنی باعث بروز این حادثه شد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "مجید رنجبر" گفت: ساعت 09:20صبح، وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در بلوار دانشجو روبروی دانشگاه شهید بهشتی به پلیس 110 اعلام شد که گزارش اولیه حکایت از این داشت که سواری هیوندا با 4 وسیله نقلیه که در کنار خیابان پارک بوده اند برخورد کرده و سپس متوقف شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این تصادف سواری هیوندا ابتدا با خودورهای پژو و پراید برخورد می کند و چون راننده کنترلی روی وسیله نقلیه خود نداشته و همین طور که جلو می رفته با دو دستگاه وسیله نقلیه دیگر پژو207 و آریسان نیز تصادف کرده و در نهایت با برخورد به جدول کنار خیابان متوقف می شود.

رنجبر ادامه داد: با حضور تیم کارشناسی پلیس راهور منطقه 1 در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف، خودروی آسیب دیده با کمک جرثقیل از موقعیت خارج شد و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت بیان داشت: در این حادثه سواری هیوندا به علت عدم توجه به جلو مقصر شناخته شده شد.

رنجبر بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل رانندگان خودروهای غیر مقصر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز