انفجار در مرکز ایران/ انتقال ۶ نفر از مجروحین به بیمارستان

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۸۶۹۸
انفجار در مرکز ایران/ انتقال ۶ نفر از مجروحین به بیمارستان
فرمانده انتظامی شهرستان لنجان، گفت: 6 نفر که در یک منزل نیمه ساز در حال ساخت ترقه دست ساز بودند بر اثر انفجار مواد محترقه از ناحیه دست و صورت مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ احمد نیکبخت گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مجروح شدن چند نفر بر اثر انفجار مواد محترقه بلافاصله ماموران کلانتری شهرستان لنجان در محل حاضر شدند.

او افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، 6 نفر که در یک منزل نیمه کاره در حال ساختن ترقه دست ساز بودند بر اثر بی احتیاطی و عدم رعایت اصول ایمنی دچار انفجار شده و همه این این افراد از ناحیه دست و صورت مصدوم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با بیان اینکه مصدومان حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان "زرین شه" منتقل شدند، گفت: متاسفانه عده ای از جوانان نا آگاه به منظور استفاده در مراسم عروسی و جشن ها اقدام به ساختن ترقه های دست ساز و غیر مجاز می کنند که این کار خطراتی را برای آن ها به همراه دارد.

این مقام انتظامی افزود: به جوانان عزیز توصیه می کنیم به جای استفاده از مواد محترقه غیر مجاز و ساختن ترقه های دست ساز که باعث تولید آلودگی صوتی و سلب آسایش برای شهروندان شده و آسیب های جسمی برای استفاده کنندگان را نیز به دنبال دارد از وسایل آتش بازی مجاز که از طریق واحدهای صنفی دارای مجوز به فروش می رسند، استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز