سخنگوی سازمان سنجش مطرح کرد:

آغاز تکمیل فرم خوداظهاری کرونا برای داوطلبان کنکور

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۷:۵۸:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۹۱۹۰
آغاز تکمیل فرم خوداظهاری کرونا برای داوطلبان کنکور
فاطمه زرین آمیزی گفت: همه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد لازم است به سامانه خودارزیابی ابتلا به کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی ارائه کنند.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره خود اظهاری داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد گفت: تمام داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد باید از امروز، سه‌شنبه ۱۴ مرداد فرم خود اظهاری کرونا را تکمیل کنند.

زرین آمیزی تاکید کرد: همه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد لازم است به سامانه خودارزیابی ابتلا به کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی ارائه کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش تاکید کرد: تکمیل فرم خود اظهاری فقط مختص به داوطلبانی که به کرونا مبتلا شده اند، نیست.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد که مبتلا به کرونا هستند و از تاریخ ۹ مرداد لغایت جمعه ۱۰ مرداد  به سامانه خود اظهاری ویژه داوطلبان کرونایی کنکور کارشناسی ارشد مراجعه کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا که مورد تائید بیمارستان بوده و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن  ابتلا به ویروس کرونا را در بارگذاری کرده اند، از سایر داوطلبان جدا می‌شوند. آزمون این داوطلبان در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده در شهر محل آزمون برگزار می‌شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز