عملیات ویژه ناجا برای رهاسازی جوانان گروگان گرفته شده

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۰۴۰۶۸۶
عملیات ویژه ناجا برای رهاسازی جوانان گروگان گرفته شده
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی 2 جوان ربوده شده در شهرستان "میناب" استان هرمزگان پس از 50 روز اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد و یک آدم ربا نیز دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "حیدرعلی کیخای مقدم " فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: در پی دریافت حکم نیابت قضائی از استان هرمزگان مبنی بر آزادسازی 2 جوان 20 و 23 ساله که در تاریخ بیستم خرداد ماه سال جاری توسط چند فرد مسلح در یکی از محلات شهرستان "میناب" این استان ربوده و به مکانی نامعلوم در شهرستان "چابهار" منتقل شده بودند، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این آدم ربایی و آزادسازی این 2 جوان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "چابهار" قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تیم رسیدگی کننده به پرونده تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی یکی از افراد دخیل در این آدم ربایی را شناسایی و او را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" بیان داشت: با دستگیری این  آدم ربا، دیگر همدستان او که خود را در چنگال قانون می دیدند، مجبور به رهاسازی گروگان ها در یکی محلات شهر شده و از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی گفت: در نهایت با تلاش پلیس این 2 جوان  20 و 23 ساله پس از 50 روز اسارت آزاد و صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشتند.

سرهنگ کیخای مقدم با بیان اینکه علت و انگیزه آدم ربایان اختلافات مالی بوده است، تصریح کرد: دیگر متهمان متواری این پرونده نیز شناسایی و به زودی دستگیر خواهند شد.

نظر شما