معاون امور فرهنگی کمیته امداد:

۱۰ هزار کنکوری خدمات مشاوره تحصیلی و کمک‌ درسی دریافت می‌کنند

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۴:۵۱:۳۷
کد خبر: ۱۰۴۲۰۰۰
۱۰ هزار کنکوری خدمات مشاوره تحصیلی و کمک‌ درسی دریافت می‌کنند
معاون امور فرهنگی کمیته امداد از ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و کمک‌درسی برای ۱۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت این کمیته، به منظور آمادگی در کنکور سراسری ۹۹ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام علی جعفری با اشاره برگزاری کنکور سراسری ۹۹ در روزهای پایانی مردادماه، گفت: کمیته امداد در ماه‌های منتهی به کنکور سراسری، با ارائه خدمات مشاوره و کمک‌درسی، پشتیبان دانش‌آموزان کنکوری تحت حمایت بوده است.

او به تشکیل دفاتر پشتیبانی و مشاوره تحصیلی در مراکز استان برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان کنکوری اشاره کرد و افزود: در این مراکز با استفاده از تجربیات کارشناسان و مشاوران خبره تحصیلی و برخورداری از ظرفیت مراکز مشاوره آموزش و پرورش، تلاش شده است زمینه موفقیت دانش‌آموزان تحت حمایت در کنکور سراسری فراهم شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با بیان اینکه در استان‌ها از دانشجویان نخبه نیز برای ارائه مشاوره انگیزشی و راهنمایی تحصیلی به دانش‌آموزان بهره‌گیری شده است، اظهار کرد: به منظور موفقیت بیشتر در کنکور سراسری، ضمن تفاهم با موسسات آمادگی کنکور، دانش‌آموزان تحت حمایت در این کلاس‌ها و آزمون‌های آزمایشی شرکت کردند.

جعفری با تاکید بر اینکه حمایت از دانش‌آموزان کنکوری تا زمان انتخاب رشته ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: یکی از الزامات تکمیل چرخه پشتیبانی از دانش‌آموزان کنکوری، امکان ارایه خدمات مشاوره تحصیلی تا زمان انتخاب رشته تحصیلی است و در همین راستا، اقدامات لازم در خصوص ارائه خدمات انتخاب رشته تحصیلی به دانش‌آموزان انجام می‌شود.

او گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مدیران استانی خواسته شده تا ضمن اختصاص شماره تماس برای پاسخگویی به سوالات دانش‌آموزان، تمهیدات لازم برای استفاده از ظرفیت ارتباط تصویری و برگزاری مشاوره آنلاین نیز اندیشیده شود.

نظر شما