هوا خنک‌تر می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۸:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۳۳۲۴
هوا خنک‌تر می‌شود
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هفته آینده، هفته نسبتاً خنکی پیش روی ما خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد اصغری گفت: امروز دمای تهران سه چهار درجه نسبت به روز گذشته خنک‌تر شده بود در حالی که تهران طی روز‌های گذشته دمای ۴۰ درجه را تجربه می‌کرد و امروز نیز بعد از ظهر دمای تهران به ۴۰ درجه خواهد رسید.

البته علاوه بر تهران شهر‌هایی مانند، قم، مرکزی، قزوین، سمنان، خراسان شمالی و رضوی سه چهار درجه کاهش دما داشتند که علت این کاهش دما کاهش سرعت وزش باد است.

او گفت: در بخش‌های جنوبی کشور، ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، بلندی‌های هرمزگان و جنوب استان فارس و کرمان امروز بعد از ظهر با رگبار و رعد و برق مواجه می‌شویم.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: ابر‌های همرفتی در سواحل دریای خزر نیز شکل خواهد گرفت که بارش پراکنده‌ای در این مناطق نیز رخ خواهد داد.

آقای اصغری گفت: همچنین بارش‌های مداوم و شدید از فردا شب به بعد از سمت گیلان شروع خواهد شد و از جمعه شب به بعد تا هفته آینده در سواحل دریای خزر با بارش روبرو خواهیم شد.

او افزود: در بخش‌های شمالی آذربایجان شرقی باید منتظر وقوع رگبار و رعد و برق باشیم و از فردا شب به بعد در اردبیل به ویژه در مرز گیلان شاهد بارش خواهیم بود که میزان بارش‌ها قابل توجه است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: در کردستان، زنجان، بلندی‌های قزوین، البرز و تهران و سمنان نیز باید به تدریج منتظر بارش باشیم.

او گفت: امروز آب‌های خلیج فارس مواج خواهد بود و طی سه چهار روز آتی نیز آب‌های دریای عمان متلاطم است و برای شرایط آب‌های دریای خزر نیز هشدار صادر کرده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز