در نشست با هیئت رئیسه شورایاری ها مطرح شد:

تأکید بر پیگیری پروژه های توسعه محله‌ای در منطقه ۱۹

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۹:۲۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۸۰۲۷
شهردار منطقه 19 بر پیگیری پروژه های توسعه محله ای با مشارکت شورایاران به منظور رفع نیازهای محلات تأکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی توکلی شهردار منطقه در نشست با هیئت رئیسه شورایاری ها ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، پیگیری نیازهای محلات در قالب پروژه های توسعه محله ای و کسب رضایت شهروندان را از اهداف مهم برنامه های اجرایی این منطقه عنوان کرد و گفت: درهمین راستا نیز بازدیدهای میدانی از محلات به منظور بررسی مسائل و مطالبات آن ها و ارائه راهکارهای مناسب با مشارکت شورایاران، طبق برنامه زمانبندی شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی از هفته جاری آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه اظهار کرد: هفته آینده نیز جلسه ای با حضور دبیران شورایاری ها، معاونین و شهرداران نواحی برای بررسی و تبادل نظر در خصوص موضوعات و مسائل محلات برگزار خواهد شد.

او به مشارکت حداکثری در اجرای دستور شهردار تهران درخصوص برنامه های اجرایی دهه اول ماه محرم، اشاره و خاطرنشان کرد:  درهمین راستا برنامه های ویژه ای با استفاده از ظرفیت های موجود اجرا می شود.

 این مسئول در ادامه با اشاره به تداوم اجرای برنامه های عمرانی و پروژه های توسعه ای محلات در ماه محرم، به بررسی روند اجرایی بازسازی مساجد حضرت ابوالفضل (ع)، امام زمان (عج) و اثنی عشر پرداخت و خواستار پیگیری و تسریع اتمام آن ها به منظور بهره برداری شهروندان شد.

توکلی ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص نحوه مدیریت و نگهداشت زمین های چمن مصنوعی بیان کرد: به منظور واگذاری مدیریت و نگهداشت زمین های چمن های مصنوعی اخذ استعلام توسط اداره بازرسی منطقه از مراجع ذیربط ضرورت دارد.

 او همچنین بر نظارت و پیگیری بیشتر در خصوص جمع آوری زباله ها در محله خلازیل تأکید کرد.

در این نشست اعضای هیئت رئیسه شورایاری ها نیز به طرح مهمترین مسائل و مطالبات محلات این منطقه پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز