اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۴۸۳۹۹
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است:

آخرین آمار جهانی کرونا/ بیش از 808 هزار نفر قربانی کرونا در جهان

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۲۳میلیون و ۳۸۲هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

رئیس شورای شهر تهران:

کارنامه خوبی در شورای پنجم داشتیم/ اقدامات سختگیرانه داوطلبانه مدیریت شهری فعلی برای تغییر در روند تهران وفراهم کردن بستر زندگی در آن بود

محسن هاشمی در آغاز سال چهارم فعالیت شورا به تشریح فعالیت های شورای پنجم تا کنون پرداخت.

هیات رئیسه شورای شهر تهران برای سال چهارم انتخاب شدند

در جریان دویست و سی و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران اعضای شورای شهر تهران برای سال آخر اعضای هیات رئیسه را انتخاب کردند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم:

نگاه ما به آسیب‌های اجتماعی امنیتی است/ قاچاق مواد مخدر از طریق بدن کودکان در دستور کار مجلس/ سوءاستفاده از کودکان در فضای مجازی رواج پیدا کرده است

علی اصغر عنابستانی علت گسترش آسیب‌های اجتماعی را برخورد قضایی و امنیتی با این حوزه می‌داند.

گزارش خبرگزاری برنا در هفته دولت از توسعه سمن های مردم نهاد؛

شناسه ملی؛ هدیه ارزشمند دولت به سمن‌های جوانان/ 600 سازمان مردم نهاد شخصیت حقوقی پیدا کردند

از آنجایی که در دولت یازدهم و دوازدهم تعداد سمن‌های جوانان از زیر 100 به 3200 سازمان رسیده است، لازم بود آنها شخصیت حقوقی پیدا کرده و فعالیت‌های خود را قانونمند انجام دهند به همین دلیل با همت وزارت ورزش و جوانان و امضای تفاهم نامه‌ای میان وزیر ورزش و وزیر کشور، شناسه ملی به سازمان‌های مردم نهاد اعطا شد که تاکنون 600 سمن توانستند تایید شورای توسعه و حمایت از سمن‌ها در استانداری‌ها را کسب کنند.

معاون درمان وزارت بهداشت:

1500تخت به مراکز درمانی کرونا افزوده شد/فقط داروی کورتون در کاهش مرگ و میرهای کرونایی موثر است/ همیشه واکسن برای کنترل بیماری‌ها مناسب نیست/۲۰ درصد بیماران کرونایی، جوانان هستند

قاسم جان بابایی گفت: واکسن همیشه نتوانسته برای همه بیماری‌ها موثر باشد. در طول این همه سال هنوز برای هپاتیت سی و HIV واکسن موثر تولید نشده است. ویروس کرونا فعلا در مرحله مطالعاتی است.

سخنگوى سازمان اورژانس کشور خبر داد؛

واژگونى وانت به دلیل جارى شدن سیلاب در نایگون ایرانشهر/ ٥ نفر جان باختند

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: به دنبال واژگونى یک دستگاه وانت با ١١ سرنشین رخ داد که در این حادثه ٦ نفر مصدوم و ٥ نفر جان باختند.

مهلت ثبت نام در موسسات آموزش عالی بر اساس سوابق تحصیلی تا هفتم مهر تمدید شد

سخنگوی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری ۹۹ تا دوشنبه ۷ مهر تمدید شد.

ترافیک در آزادراه قزوین_کرج_تهران همچنان سنگین است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران خبر داد.

کاهش دمای هوا از فردا

طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی اغلب نقاط کشور در روزهای آینده با کاهش دما مواجه خواهند بود.

محسن هاشمی به عنوان رئیس شورای شهر ابقا شد

در جریان دویست و سی و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران اعضای شورای شهر تهران برای سال آخر اعضای هیات رئیسه را انتخاب کردند.

گزارش برنا از یک قتل خانوادگی؛

ماجرای جسد گم شده زن وسواسی

16 ماه پیش محمدعلی و خانواده همسرش به کلانتری مراجعه می کنند و محمدعلی اقرار می کند که همسر خود را به قتل رسانده است اما پرونده به مراتب پیچیده تر از ظاهر شفاف آن است.

معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی:

هشدار؛ بازار تهران در وضعیت خطر قرار دارد/ دستفروشان یکی از عوامل انتقال دهنده حریق در بازار/ نیازمند همکاری بازاری‌ها هستیم

محمود قدیری گفت: متاسفانه وضعیت ایمنی بازار تهران نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نکرده و می‌توان گفت هنوز در وضعیت خطرناک قرار دارد.

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

مرگ 141 بیمار کووید19 در شبانه روز گذشته/ 15 استان در وضعیت قرمز

سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز 2 شهریور 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 113 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند.

مدیر‌کل حفظ آثار دفاع‌ مقدس استان تهران:

ساخت یادمان شهدای گمنام در شهرهای جدید/ رغبت مردم در مناطق جنوبی تهران برای ساخت یادمان شهدای گمنام بیش از سایر مناطق پایتخت

سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اصغر محسن شیخی» به تشریح آخرین وضعیت یادمان های شهدای گمنام پرداخت و از ساخت یادمان شهدای گمنام در شهرهای جدید مانند پردیس خبر داد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در هفته دولت مطرح کرد:

همکاری با جهاد دانشگاهی برای تغییر رویکرد جوانان به ازدواج/ استفاده از فضای مجازی برای مهارت آموزی/ ترویج فرهنگ ازدواج از طریق پویش بازی‌های موبایلی

اعظم کریمی با حضور در خبرگزاری برنا به بیان کلیه اقدامات انجام شده در دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان از ابتدای دولت یازدهم تاکنون پرداخت و جزئیات موضوعاتی مانند برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان، فعالیت مراکز تخصصی مشاوره ازدواج، ارائه مشاوره‌های آنلاین و تلفنی در سامانه امید زندگی، استفاده از فضای مجازی برای مهارت آموزی، فعالیت مجمع خیرین ازدواج، توجه به فرزندآوری در کارگاه‌های آموزشی و... را تشریح کرد.

رئیس پلیس راه مازندران:

جاده هراز بسته می‌شود

سرهنگ قدمی از بسته شدن جاده هراز از ساعت ۲۱ امشب یکشنبه دوم شهریور تا ۵ صبح فردا به علت تعمیرات سیستم روشنایی و تهویه تونل زیار باغ خبر داد.

آیا واقعا کرونا از طریق بسته بندی مواد غذایی منتقل می‌شود؟

بنا بر گزارش ها، اخیرا ردپایی از کروناویروس بر روی بسته بندی های تولیدی در چین روی محموله های میگوهای یخ زده و بال مرغ یخ زده در آمریکای جنوبی یافت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز