انهدام باند سارقان منزل

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۸۹۶۵
انهدام باند سارقان منزل
رئیس کلانتری 150 تهرانسر از انهدام باند 3 نفره سارقان منزل خبر داد و گفت: متهمان به 10 فقره سرقت منزل معترف شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمود مالمیر در بیان جزئیات این خبر گفت: با وقوع چند فقره سرقت از منازل در حوزه استحفاظی، تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی موضوع و شناسایی سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: طی بررسی های انجام شده و سرنخ های به دست آمده از محل ها، مشخص شد تمامی سرقت های از سوی سه سارق حرفه ای اماکن خصوصی صورت گرفته است، که بر این اساس مشخصات سارقان در اختیار ماموران گشت های انتظامی قرار گرفت.

او افزود: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه تیم عملیات در شهرک آزادی در خال گشت زنی بودند که یکی از ماموران گشت انتظامی کلانتری 150 تهرانسر موفق به شناسایی خودروی این سارقان تحت تعقیب شده و با اعلام به مرکز کنترل کلانتری از سایر گشت های انتظامی درخواست کمک برای دستگیری متهمان نمود.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر، اظهار داشت: با حضور ماموران انتظامی در محل این سارقان تحت تعقیب قرار گرفتند و پس از یک کیلومتر تعقیب و گریز در نهایت دو نفر متهمان در یک خیابان بن بست گرفتار و دستگیر شدند و یک نفر از صحته متواری شد

سرهنگ مالمیر، تصریح کرد: هر دو متهم بازداشت و به همراه خودرویشان به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی های انجام شده علاوه بر اعتراف به سرقت از منازل شهروندان این محدوده به 10 فقره سرقت به شیوه تخریب در ورودی منازل، اقرار کردند و نفر اصلی این باند 16 فقره سابقه سرقت منزل در پرونده خود دارد.

گفتنی است، با اعتراف متهمان پرونده تکمیل و برای تحقیقات بیشتر مراجع قضایی ارسال شد و در بازرسی از خودروی متهمان نیز ادوات سرقت اعم از میله های یو شکل، انبر قفلی، پیچ گوشتی های سرکج، چاقوی ضامندار، میله های آهنی، شاه کلید خودرو و یک عددکلید کامپیوتری و زنجیر کشف شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز