رئیس پلیس راه مازندران:

کندوان و هراز یک طرفه شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۰۹:۳۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۵۱۱۶۸
کندوان و هراز یک طرفه شد
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور‌های کندوان و هراز از روز گذشته به مدت ۳ روز از شمال به جنوب یک طرفه شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علیرضا قدمی گفت: محور‌های کندوان و هراز به منظور تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها از بعدازظهر دیروز شنبه ۸ شهریورماه به مدت ۳ روز از شمال به جنوب یک طرفه شد.

او افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ دیروز شنبه ۸ شهریورماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۹ و ۱۰ شهریورماه تا ۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های یکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال یک طرفه خواهد بود.

محدودیت‌های محور هراز

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ شهریورماه تا ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

او افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ شهریور تا ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

محدودیت ترافیکی محور سوادکوه

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز یکشنبه ۹ شهریورماه از مسیر شمال به جنوب در محور سوادکوه ممنوع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز