تعقیب و گریز پلیس با سارق خودرو در میدان شوش تهران

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۱۶۵۶
تعقیب و گریز پلیس با سارق خودرو در میدان شوش تهران
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از دستگیری یک سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی در تشریح خبر گفت: ساعت 3 بامداد چهارم شهریورماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در محدوده میدان شوش به یک دستگاه خودروی پراید با یک سرنشین مظنون شده که طی استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص می شود خودروی مذکور یکم شهریور ماه در جنوب تهران سرقت شده است.

او افزود: کارآگاهان به راننده خودروی مسروقه دستور توقف دادند، ولی وی توجهی به اخطارهای مکرر واحد گشت نکرده و با افزایش سرعت و با لایی کشی در بین خودروها فرار می کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به حرکات مخاطره آمیز راننده پراید که باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود کارآگاهان مجدداً توسط بلندگو به راننده خودروی مسروقه دستور توقف می دهند که او توجهی به این امر نداشته و با سرعت بسیار زیاد به فرار خود ادامه می دهد.

سرهنگ گزافی گفت: با توجه به عدم تمکین راننده خودروی سرقتی از دستور پلیس افسراکیپ برای جلوگیری از خسارت های احتمالی ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی چند تیر هوائی شلیک و سپس در فرصت مناسب لاستیک خودروی پراید را مورد اصابت گلوله قرار می دهد که با پنچر شدن لاستیک خودرو پس از طی مسافتی خودروی مسروقه به دلیل عدم کنترل با گاردریل کنار اتوبان بعثت برخورد و متوقف می شود.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی فاتب در پایان افزود : با توقف کامل خودرو کارآگاهان سریعا متهم به نام جمشید که قصد فرار به صورت پیاده را داشت دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی می دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز