دستگیری سارقان منزل

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۱۷۲۳
دستگیری سارقان منزل
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری دو سارق منزل که برای تامین هزینه مواد مخدر2 میلیارد و 500 میلیون ریال از منزل همسایه شان سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان در تشریح خبر گفت: چهارم فروردین ماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 114 غیاثی تشکیل و به دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

او بیان داشت: شاکی پس از مراجعه به پایگاه ششم پلیس آگاهی اظهار داشت، بیست و هشتم اسفند ماه منزل خود را واقع در خیابان خاوران ترک کردم و پس از گذشت دو ساعت به منزل مراجعه و متوجه شدم سارق یا سارقان با ورود به داخل ساختمان اموال و لوازم منزلم از قبیل تلویزیون، طلا و ... در مجموع به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پرونده به دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه ششم ارجاع و کارآگاهان با تشکیل تیم پی جویی به محل وقوع جرم رفته و با پایش جغرافیای محدوده و بررسی نحوه ورود سارق یا سارقان به این نتیجه می رسند سرقت توسط یکی از همسایگان مال باخته رخ داده است .

این مقام انتظامی بیان داشت : با جمع بندی سرنخ های موجود از صحنه سرقت کارآگاهان به یکی از همسایگان شاکی به نام وحید مظنون که در ادامه بررسی ها فرضیه سرقت توسط وحید قوت می گیرد و با هماهنگی مقام قضائی متهم را دستگیر که پس از انتقال به پلیس آگاهی به سرقت از شاکی با همدستی یکی از دوستانش به نام جمال معترف می شود .

او تصریح کرد: وحید از علت ارتکاب جرم و شیوه خود به کارآگاهان گفت، به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارد و برای جبران هزینه های زندگی دست به این کار زده است و با طرح نقشه قبلی و در نبود مال باخته با کمک جمال درب واحد را تخریب و وارد منزل شدیم و با موتورسیکلت جمال اموال را به خانه جمال انتقال دادیم و تعدادی از اموال را برای خرید مواد مخدر به افراد رهگذر فروختیم و بخشی زیادی را نیز در خانه جمال مخفی کرده ایم .

سرهنگ کنجوریان افزود: در ادامه رسیدگی به پرونده کارآگاهان ضمن بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم موفق می شوند مخفیگاه جمال را شناسایی کنند که با اخذ دستور از شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و بخش زیادی از اموال شاکی در بازرسی از مخفیگاه کشف می شود .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف متهمان و قبول بزه سرقت، پرونده به دادسرای مربوطه ارسال و هر دو متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند .

نظر شما