در نشست مشترک معاون حمل ونقل ترافیک و قرارگاه خاتم الانبیاء بررسی شد؛

جزئیات ساخت خط ۱۰ مترو پایتخت

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۲۰۱۷
جزئیات ساخت خط ۱۰ مترو پایتخت
درنشست معاون حمل ونقل و ترافیک با مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء آخرین جزئیات تفاهم نامه همکاری احداث خط 10 مترو و اجرای طرح توسعه خط 7 مترو به سمت دانشگاه آزاد اسلامی بررسی شد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید مناف هاشمی در نشست مشترک با مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء که عصر روز گذشته (10 شهریور ماه ) در محل معاونت حمل ونقل ترافیک برگزار شد با اشاره به اینکه تفاهم نامه همکاری شهرداری تهران با قرارگاه خاتم الانبیا به منظور احداث خط 10 مترو و اجرای طرح توسعه خط 7 مترو به سمت دره فرحزاد و دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهیه و تنظیم شده است گفت: در این نشست آخرین جزئیات مورد بررسی قرار گرفت و طی چند روز آینده به امضای طرفین خواهد رسید.

او با بیان اینکه بخش های عمرانی در خط 7 مترو تهران در حال حاضر از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء در دست اجراست که تاکنون بخش های فیزیکی از جمله سیویل به اتمام رسیده و در حال تجهیز ایستگاه هستند اظهار داشت :از پایان شهریور ماه مطابق برنامه ریزی زمانبندی، افتتاح و بهره برداری از ایستگاه ها در خط 7 مترو در دستور کار قرار خواهد گرفت.

هاشمی با تاکید بر اینکه احداث خط 10 مترو در دستور کار است تصریح کرد: احداث این خط به 3 فاز تقسیم بندی میشود که تا پایان سال جاری فاز 1 احداث خط 10 مترو با پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیاء اجرایی خواهد شد.

به گفته ی او خط 10 مترو بطول 43 کیلومتر طول و 35 ایستگاه در غربی ترین نقطه از مترو تهران (وردآورد )آغاز شده و درمسیر شرقی ترین نقطه از پایتخت ( قنات کوثر ) امتداد خواهد داشت.

معاون حمل ونقل و ترافیک ابراز امیدواری کرد: توسعه خط 7 مترو نیز به سمت دره فرحزاد و دانشگاه آزاد علوم تحقیقات نیز بررسی و در دستور کار شهرداری تهران و این قرارگاه قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز