سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

کرونا ۱۰۱ ایرانی دیگر را قربانی کرد/ شناسایی ۱۶۸۲ بیمار جدید در کشور

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۵۲۱۷۸
کرونا ۱۰۱ ایرانی دیگر را قربانی کرد/ شناسایی ۱۶۸۲ بیمار جدید در کشور
سیما سادات لاری از شناسایی 1682 بیمار جدید کرونا در کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت و درمان گفت: از دیروز تا امروز( 11 شهریور 1399) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 1682 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و بر این اساس مجموع بیماران کووید19 در کشور به 376 هزار و 894نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 101 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 21هزار و  672نفر رسید.

لاری با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون325هزار و124نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند گفت: 3709نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند و همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز