آگاپه در آینه زندگی مادرترزا؛ با سخنرانی مصطفی ملکیان

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۲۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۵۲۷۳۳
اولین رویداد آگاپه با عنوان «آگاپه استارت» به مناسبت روز جهانی خیریه و با سخنرانی مصطفی ملکیان به صورت آنلاین، جمعه ۱۴ شهریور، ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اولین رویداد آگاپه با عنوان «آگاپه استارت» به مناسبت روز جهانی خیریه و با سخنرانی مصطفی ملکیان به صورت آنلاین، جمعه ۱۴ شهریور، ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

در “روز جهانی خیریه” که به مناسبت سالروز فوت مادرترزا به این نام، نامگذاری شده است، مصطفی ملکیان پیرامون موضوع «آگاپه؛ در آینه زندگی مادر ترزا» سخنرانی خواهد کرد و رسما فعالیت پلتفرم آگاپه آغاز خواهد شد.

بر اساس چشم انداز و ماموریت تعریف شده در آگاپه که توسعه و ترویج هوشمندانه نیکوکاری در سطح جامعه است، "سامانه هوشمند سازمان‌های مردم نهاد" مدلسازی و طراحی شده است.

آگاپه، پلتفرمی است که با تسهیل ارتباطات بین سازمان‌های مردم‌نهاد، نیکوکاران، مددجویان و داوطلبین به خلق ارزش اجتماعی در این عرصه پرداخته و با ارائه راهکارهای فناورانه پاسخی برای رفع چالش‌ها و نیازهای فضای اجتماعی فراهم کرده‌است.

آگاپه استارت، شروعی نو در بهبود هدفمند و هوشمندانه نیکوکاری است.

گفتنی‌ست سلسله نشست‌های «آکادمی آگاپه» با حضور دیگر اساتید و فعالان موثر در عرصه‌های مختلف اخلاق، فلسفه، جامعه شناسی، روان‌شناسی، مدیریت ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است این نشست به صورت آنلاین در اینستاگرام به آدرس

http://instagram.com/agapengo و آپارات به‌ آدرسhttps://www.aparat.com/Agapengo/live به زنده صورت پخش خواهد شد.

نظر شما