توقیف محموله شمش طلا در مرز

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۵۲۸۰۴
توقیف محموله شمش طلا در مرز
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از توقیف خودروی حامل بیش از 3 کیلوگرم شمش طلای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار ماشاالله جان نثار اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و همچنین حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان هنگ مرزی تایباد با هوشیاری به یک دستگاه خودرو که قصد خروج از کشور را داشت، مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی، موفق شدند 3 کیلو و 288 گرم شمش طلای قاچاق را کشف و یک نفر قاچاقچی را نیز دستگیر کنند.

این مقام ارشد مرزبانی با اشاره به توقیف خودروی مذکور، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله شمش طلا را 34 میلیارد و 912 میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده به همراه متهم تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ورود غیرمجاز هرگونه کالا به کشور تیشه به ریشه صنعت و تولید ملی کشور می‌زند از این رو مرزبانان این فرماندهی برای جلوگیری از قاچاق هرگونه کالا از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همواره هوشیار و مقتدر در برابر مجرمان ایستاده اند.

نظر شما