۴ کشته و مجروح در تصادف فجیع بزرگراه آسیایی مشهد + عکس

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۰۹:۳۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۳۰۰۶
۴ کشته و مجروح در تصادف فجیع بزرگراه آسیایی مشهد + عکس
حادثه رانندگی صبح امروز، پنجشنبه ۱۳شهریور در بزرگراه آسیایی مشهد، دو کشته و دو مجروح برجای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد از امدادرسانی آتش نشانان و نجاتگران 2 ایستگاه به حادثه دیدگان سانحه‌ای رانندگی در بزرگراه آسیایی مشهد خبر داد.

جلیل فدایی با بیان این مطلب گفت: بامداد امروز پنج شنبه سیزدهم شهریورماه 99 در پی تماس تلفنی رانندگان خودرو‌های عبوری مبنی بر وقوع تصادف بین دو دستگاه خودرو سواری 206 و 405 در بزرگراه آسیایی، حوالی پل قائم، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفای حریق را به محل حادثه اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد افزود: به محض حضور نیرو‌های امدادی در محل مشخص شد دو نفر از سرنشینان خودرو 405 بر اثر شدت تصادف در دم کشته شده و راننده 206 و یکی دیگر از سرنشیان 405 مجروح و در درون وسیله نقلیه محبوس شده اند که نجاتگران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی ضمن برش زدن بدنه خودرو محبوس شدگان را رها سازی و برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

تصادف در مشهر

علت دقیق این تصادف رانندگی توسط عوامل راهور در دست بررسی است و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل تصادف به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

206

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز