رئیس پلیس راهور خبر داد:

آمادگی پلیس راهور فاتب برای آغاز سال تحصیلی جدید

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۵:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۳۰۷۲
آمادگی پلیس راهور فاتب برای آغاز سال تحصیلی جدید
سردار حمیدی گفت: کارکنان پلیس راهور فاتب چه در شرایط برگزاری کلاس ها به صورت مجازی و چه حضوری آمادگی کامل جهت روان سازی ترافیک در معابر شهری را دارند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس راهور با بیان این خبر گفت : پلیس راهور فاتب با تمام توان و با استفاده از تجربیات ارزشمند سالهای گذشته و با بهره گیری از ظرفیت نیروهای ستادی  و صف  خود آمادگی لازم را جهت شروع آغاز سال تحصیلی جدید دارد .

او اظهار کرد: در همین راستا و  قبل از اینکه مدارس کار خود را شروع نمایند پلیس راهور فاتب پیش بینی های لازم را در این خصوص انجام داده بود و در وحله اول با برگزاری کلاسهای مجازی برای توجیه و آموزش رانندگان سرویس مدارس، این رانندگان را آماده شروع به کار در این ایام کرده و در مرحله دوم با رعایت پروتکل های بهداشتی با برگزاری کلاسهای آموزشی پیمانکاران سرویس مدارس، اقدامات خود را به صورت همه جانبه در بحث بازآموزی  قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و در جهت تردد هر چه ایمن تر دانش آموزان انجام داده است .

رئیس پلیس راهور فاتب افزود : در این دوره از کلاس ها که به صورت کارگاهی برگزار شد ،  کارشناسان و مدرسان و مربیان پلیس راهور فاتب با بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به هر یک از پیمانکاران سرویس مدارس آنها را مجاب کردند که آموزشهای لازمی را که در این کلاس ها فرا گرفته اند به رانندگان سرویس مدارس منتقل کرده و حتما آنها را آموزش دهند .

سردار حمیدی با اشاره به بازگشایی مدارس از روز شنبه گفت: کارکنان پلیس راهور فاتب چه در شرایط برگزاری کلاس ها به صورت مجازی و چه حضوری آمادگی صد درصدی خود را   جهت روان سازی ترافیک در معابر شهری اعلام می دارند و همانند اول مهر ماه  هر سال در تمامی نقاط حضور مستمر  وموثر خواهند داشت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز