فرمول زندگی مشترک موفق پیرترین زوج دنیا

۱۳۹۹/۰۶/۱۴ - ۲۱:۴۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۳۳۸۵
فرمول زندگی مشترک موفق پیرترین زوج دنیا
ژولیو سزار مورا تاپیای ۱۱۰ ساله و همسرش والدرامینا مکلوویا کوئینتروس ریس ۱۰۴ ساله، ۷۹ سال است که با یکدیگر ازدواج کرده اند و زندگی مشترک آن ها کماکان ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اگر این به خودی خود یک دستاورد نباشد، باید بدانید که نام ژولیو و والدرامینا حالا رسماً در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده است.

این نهاد بین المللی به تازگی ژولیو و والدرامینا را به عنوان پیرترین زوج دنیا با مجموع سن ۲۱۴ سال اعلام کرده است.

این زوج اکوادوری در دوران تعطیلات مدرسه ی والدرامینا با یکدیگر آشنا شدند. او به دیدن خواهرش که همسایه ی ژولیو بود رفته بود. ژولیو و والدرامینا با یکدیگر دوست و پس از مدتی به هم علاقمند شدند.

والدرامینا شیفته ی طبع شعر ژولیو و ژولیو هم مسحور زیبایی و شخصیت والدرامینا شد.

این زوج ۷ سال پس از آشنایی شان در سال ۱۹۱۴ با یکدیگر ازدواج کردند. مراسم ازدواج آن ها مخفیانه برگزار شد چون خانواده هایشان به این وصلت راضی نبودند.

با این حال، ژولیو و والدرامینا به خانواده های خود ثابت می کردند که در اشتباه بودند و زندگی مشترک طولانی و شادی با یکدیگر داشته اند.

این زوج گفته اند: «کار راحتی نبود چون خانواده هایمان رابطه ی خوبی باهم نداشتند اما با گذشت زمان و صبوری توانستیم آن ها را به هم جوش دهیم و تبدیل شدیم به یک الگو و بهترین مثال برای نسل های جوان تر.»

ژولیو و والدرامینا سال ها معلم بوده اند و ۵ فرزند دارند که همه ی آن ها دارای تحصیلات عالیه هستند. این زوج این موضوع را یکی از بزرگ ترین دستاوردهای زندگی خود می دانند.

این زوج ۱۱ نوه، ۲۱ نبیره و ۹ نتیجه هم دارند.

ژولیو و والدرامینا عاشق آن هستند که باهم به سینما بروند، باغبانی کنند و مهمانی های شام بزرگ خانوادگی به پا کنند. گرچه اخیراً به دلیل همه گیری کرونا امکان برپایی دورهمی های خانوادگی برای این خانواده پرجمعیت نبوده است، اما آن ها مشتاقانه منتظرند تا دوباره دور هم جمع شوند.

این زوج گفته اند «فرمول سری» زندگی مشترک طولانی آن ها ترکیبی است از عشق، پختگی و احترام متقابل.

پیش از ژولیو و والدرامینا، یک زوج ژاپنی به نام های ماسائو ماتسوموتو و میاکو سونودا عنوان پیرترین زوج دنیا را داشتند. آن ها ۸۰ سال با یکدیگر زندگی کرده بودند و مجموع سن آن ها ۲۰۸ سال بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز