استاندار تهران تاکید کرد:

بازگشایی مدارس با اعمال سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۰:۵۸:۱۹
کد خبر: ۱۰۵۳۷۱۹
بازگشایی مدارس با اعمال سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی
استاندار تهران در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید گفت: امید است با رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی سال تحصیلی توام با موفقیت و سلامت را تجربه کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در پیامی با اشاره به ضرورت اعمال سختگیرانه پروتکل های بهداشتی در مدارس، فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به دانش‌آموزان و معلمان تبریک گفت و افزود:

ثمربخشی آموزش و پرورش از یک سو به واسطه تبدیل کردن انسان‌های مستعد به انسان‌های سالم، بالنده، متعادل و رشد یافته است و از سوی دیگر تأمین کننده نیازهای نیروی انسانی جامعه در بخش‌های متفاوت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است. بر همین اساس آموزش و پرورش عهده دار مسئولیت سنگینی است که می تواند حرکت به سمت قله های رفیع دانش و معرفت را فراهم کند.

او ادامه داد: امسال به واسطه شیوع کرونا و شرایط مرتبت بر آن، مدارس با اعمال سختگیرانه پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شود؛ چراکه آموزش و پرورش، سنگ بنای پیشرفت و توسعه می باشد و تعطیل بردار نیست؛ بر همین اساس از مسئولان آموزش و پرورش، مدیران و معلمان و همچنین دانش آموزان و اولیای آنها انتظار می رود تا با رعایت صحیح شیوه نامه های بهداشتی و آموزش صحیح به آینده سازان این مرز و بوم، تلاش کنند تا سال تحصیلی توام با موفقیت و سلامت را پشت سر بگذاریم.

استاندار تهران در بخش دیگری از این پیام عنوان کرد: اینجانب فرارسیدن فصل جدید تلاش و کوشش در مسیر سرنوشت ساز تعلیم و تربیت آینده سازان مملکت را به دانش آموزان عزیز، اولیای محترم آنان و معلمان و فرهنگیان فرهیخته، تبریک و تهنیت عرض می کنم و ضمن تاکید مجدد بر حفظ سلامت دانش آموزان عزیز، امیدوارم با همت معلمان گرامی و سخت کوشی، دانش آموزان عزیز ایران اسلامی بیش از پیش، قله‌های امید، دانایی و سربلندی را فتح کنند.

نظر شما