تقدیر رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از رئیس سازمان اورژانس کشور

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۵۳۹۰۵
تقدیر رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از رئیس سازمان اورژانس کشور
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از رئیس سازمان اورژانس کشور تقدیر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ تقدیر معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از رئیس سازمان اورژانس کشور به این شرح است:

با توجه به برگزاری آزمون‌های سراسری سازمان سنجش با رعایت حداکثری الزامات بهداشتی و حضور پرسنل سازمان اورژانس در تمامی حوزه های امتحانی در سراسر کشور و ارائه خدمات به شرکت کنندگان،  ابراهیم خدایی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پیامی از دکتر کولیوند قدردانی کرد. متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقاى دکتر کولیوند

رئیس محترم سازمان اورژانس کشور

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند، قطعاً کار برای رضای خداوند بدون اجرا و پاداش نخواهد ماند.

تلاش خالصانه و صادقانه جنابعالی آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است. نتیجه این بذر و تلاش و کوشش، درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پر نشاط و زیباست و نیل به آرزوهای بزرگ ملی نیازمند فکر روشن، عزم راسخ، اراده ای استوار و شجاعت و اخلاص است. در طول زمان برنامه ریزی اجرای آزمون های سراسر ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اهتمام و همدلی و مجاهدت تمامی نهادهای ذی صلاح، ذی ربط و ذی علاقه قابل تقدیر است.

بدینوسیله از تلاش و کوشش بیدریغ جنابعالی و همکاران محترم آن نهاد در برگزاری مطلوب آزمون های مذکور با رعایت حداکثری الزامات بهداشتی، که نمادی از استمرار جریان علمی در کشور است، تقدیر و تشکر نموده و موفقیت و بهروزی روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

 دکتر ابراهیم خدایی

معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز