سرقت خودرو با نوزاد ۲ ماهه

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۴:۵۹:۳۵
کد خبر: ۱۰۵۳۹۱۵
سرقت خودرو با نوزاد ۲ ماهه
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از شناسایی و بازداشت سارق خودرویی خبر داد که خودرو 206 را با نوزاد 2 ماهه سرقت کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه اسم دستخال، در تشریح این خبر گفت: دوازدهم اسفند سال گذشته پرونده ای مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پژو 206 در دادسرای ناحیه 6 تهران تشکیل و با دستور بازپرس دادسرا پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود شاکی ساعت 23:00 یازدهم اسفند ماه برای خرید کردن در حالی که نوزاد دو ماهه اش در داخل خودرو بوده، خودرو را به صورت روشن رها می کند و در هنگام دور شدن از خودرو متوجه می شود که فردی میانسالی خودرواس را سرقت و به سرعت از محل متواری می شود .

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به اینکه تلفن همراه شاکی داخل خودرو بوده با سارق تماس و بعد از گفتمان و مشاوره پلیس، سارق مجاب می شود خودرو را رها کند که حدود یک ساعت بعد خودرو به همراه نوزاد در میدان المپیک توسط پلیس کشف می شود.

کارآگاه دستخال گفت: در گام نخست تحقیقات کارآگاهان با بررسی فیلم دوربین های مداربسته اطراف محل سرقت و پایش محدوده وقوع جرم موفق به کشف اولین سرنخ از سارق می شوند که با جمع بندی اطلاعات بدست آمده و بهره گیری کارآگاهان از شیوه های علمی کشف جرم سارق که از مجرمان سابقه دار به نام جمشید بود شناسایی می شود .

دستخال در ادامه گفت: با مشخص شدن هویت سارق کارآگاهان در گام بعدی متوجه می شدند سارق توسط گشت کلانتری 140 باغ فیض به جرم سرقت دستگیر و روانه زندان شده است .

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت : با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان برای کشف زوایای پنهان و تکمیل پرونده در حال انجام اقدامات نهایی از متهم هستند و پس از وصول نتیجه اطلاع رسانی می شود.

نظر شما