تصادف سنگین خودرو ۲۰۶ و کامیونت در حکیمیه تهران

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۵۴۲۶۳
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد شدی بین سواری 206 و کامیونت خبر داد و گفت: در این تصادف رانندگان هر دو وسیله مصدوم شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "احسان مومنی" عنوان کرد: ساعت 01:15 بامداد شب گذشته وقوع یک فقره تصادف جرحی در محور غرب به شرق بابایی محدوده حکیمیه به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که: کامیونت به علت سعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به شدت با سواری 206 که در این محدوده در حال تردد بوده  برخورد کرده و پس از و سپس واژگون می گردد .

او بیان داشت: تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده این دو نفر به بیمارستان منتقل شدند.

مومنی بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

او از رانندگان خواست از سرعت و سبقت در حین رانندگی مخصوصا در شب ها که دید راننده محدود می گردد جدا خودداری نمایند و در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند .

نظر شما