انجام آزمایشات بالینی واکسن کرونا در ژاپن

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۰:۳۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۴۴۸۳
انجام آزمایشات بالینی  واکسن کرونا در ژاپن
تاکنون ۵۰ هزار نفر در سراسر جهان در حال حاضر در مطالعات واکسن کرونای آکسفورد شرکت کرده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ واکسن ویروس کرونا آکسفورد همراه با آزمایش آخرین مرحله که این هفته در ایالات متحده برگزار شده، در ژاپن نیز وارد فاز آزمایشات انسانی شد.

این شرکت دارویی انگلیسی با استخدام ۳۰ هزار نیروی کار در آمریکا و به خدمت گرفتن داوطلبان کار در پرو و شیلی، اقدام به آماده‌سازی برای انجام فاز سوم آزمایش‌های این واکسن کرده است.

غول دارویی انگلیس آزمایش واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد را روی ۲۵۰ بیمار در ژاپن آزمایش می‌کند؛ بیش از ۵۰ هزار نفر در سراسر جهان در حال حاضر در مطالعات واکسن کرونای آکسفورد شرکت کرده‌اند.

توسعه دهندگان این واکسن می‌گویند: واکسن کرونای آکسفورد که موسوم به «AZD ۱۲۲۲» است، می‌تواند تا پایان امسال آماده شود.

واکسن مذکور آزمایشات انسانی را در ژاپن آغاز کرده است و به عنوان بخشی از توافق برای تهیه آن برای این کشور، روی ۲۵۰ بیمار آزمایش می‌شود.

آسترازنکا، صاحب حقوقی این واکسن امروز اعلام کرد که آزمایشات بالینی مرحله ۱/۲ در ژاپن را آغاز می‌کند؛ آزمایشات در مقیاس کوچک بر روی ۲۵۰ بیمار در چندین مرکز در سراسر کشور انجام می‌شود.

آزمایش‌های مرحله یک و دو روی گروه‌های کوچکی از افراد انجام می‌شود تا ببینند آیا واکسن عوارض جانبی جدی ایجاد می‌کند یا خیر؛ در عین حال این موارد به طور کلی اثبات نمی‌کنند که واکسن توسعه داده شده از فرد در برابر کرونا محافظت می‌کند.

AstraZeneca برای ساخت و توزیع واکسن در ژاپن با شرکت‌های دارویی ژاپنی «Daiichi Sankyo» و «JCR Pharma» توافق کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز