جسد بی‌جان جوان غرق شده در تایباد کشف شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۵:۲۹:۰۶
کد خبر: ۱۰۵۴۵۲۳
جسد بی‌جان جوان غرق شده در تایباد کشف شد
مسئول آتش‌نشانی شهرداری تایباد گفت: پس از سه روز جستجو جسد بی‌جان جوان غرق شده در در سد استای تایباد، کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ آتشیار علی حسینی، گفت: ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۴ شهریور ماه جاری در پی تماس با آتش‌نشانی تایباد و گزارشی مبنی بر غرق شدن فردی در سد استای از بخش میان ولایت این شهرستان اکیپ امداد و نجات بلافاصله به محل اعزام شد.

او افزود: اکیپ امداد و نجات آتش‌نشانی تایباد به اتفاق نیروهای هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند و عملیات غواصی و جستجو آغاز شد اما متأسفانه با تمام تلاش‌های صورت گرفته جسد فرد مذکور یافت نشد.

مسئول آتش‌نشانی شهرداری تایباد، تصریح کرد: بعد از گذشت دو روز، از تیم غواصی آتش‌نشانی مشهد نیز درخواست کمک کرده و جستجو ادامه داشت تا اینکه بالاخره جسد بی‌جان فرد غرق شده کشف و به تحویل مقامات مسؤول شد.

حسینی افزود: این حادثه بر اثر سهل انگاری و عدم توجه به نکات ایمنی رخ داد. دو جوان روز جمعه برای تفریح به سد استای رفته بودند که متأسفانه متوفی برای شنا کردن وارد آب شده و در نهایت این اقدام منجر به مرگ او شد.

او خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بارها ذکر شده سدها جای شنا کردن نیست و امنیت لازم برای این کار را ندارد اما متأسفانه افراد موضوع را جدی نگرفته و مبادرت به این کار خطرناک دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز