افرادی ک ماسک نمیزنند باید در تابوت بخوابند!

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۸:۴۹:۴۸
کد خبر: ۱۰۵۴۷۰۱
افرادی ک ماسک نمیزنند باید در تابوت بخوابند!
پلیس جاکارتا اندونزی جریمه جالبی را برای افرادی که ماسک نمی زنند در نظر گرفته است ماموران پلیس این افراد را دستگیر و برای چندین ساعت مجبورشان می کنند تا در تابوت خوابیده و نقش مرده را بازی کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پلیس جاکارتا اعلام کرد که نزدن ماسک جریمه سنگینی داشته و افرادی که نمی توانند نقدا این جریمه را پرداخت کنند باید در تابوت دراز بکشند تا خطرات احتمالی نزدن ماسک در بیماری همه گیر کرونا را بهتر درک کرده و به اشتباه خود پی ببرند.

"سانتوسو" از مدیریت شهری در این باره گفت: مجرمان موظفند یا جریمه نقدی پرداخت کرده یا خدمات اجتماعی همچون شست و شوی توالت های عمومی شهری را بر عهده بگیرند و در نهایت باید در تابوت دراز بکشند .

او افزود: وقتی از مردم پرسیدیم که چرا به جای این کارها جریمه نقدی را پرداخت نمی کنند می گویند که پول کافی نداشته و به جایش در تابوت دراز می کشند. این مجازات جنجالی با واکنش های زیادی در فضای مجازی روبرو شده است.

در پی این انتقادات ماموران متخلفی که از تابوت برای تنبیه استفاده کرده بودند توبیخ و افرادی که ماسک نمی زدند نیز موظف به پرداخت جریمه نقدی و ارائه خدمات اجتماعی اجباری شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز