مرگ وحشتناک یک موتورسوار در اتوبان بعثت

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۴۷۶۲
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی یکدستگاه موتورسیکلت در اتوبان بعثت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت 21:30  مورخ  شب گذشته  ، خبر یک فقره واژگونی موتورسیکلت در مسیر اتوبان بعثت به شرق بعد از 17شهریور  از  طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس راهور فاتب اعلام گردید .

مومنی افزود: بلافاصله پس از دریافت این خبر ، تیم کارشناسی منطقه 15  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل حادثه ، بدلیل قرار گرفتن در اتوبان  به بررسی علل و عوامل این واژگونی پرداختند .

او تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه  متاسفانه مشخص شد که راکب موتورسیکلت پس از واژگونی در محل حادثه  به علت شدت ضربه وارده فوت گردیده است .

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب بیان کرد : علت این حادثه  واژگونی موتورسیکلت و برخورد با جداول حاشیه راه  بوده که متاسفانه  راکب  این موتورسیکلت در دم فوت می نماید .

او ادامه داد: در این خصوص کروکی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری  گردید  .

مومنی از راکبین عزیز موتورسیکلت سوار خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حتما از کلاه کاسکت حین رانندگی استفاده نموده و هیچ گاه از اتوبان ها و بزرگراهها برای عبور  و مرور استفاده ننمایند و از لایی کشی  و انجام حرکات نمایشی  جدا پرهیز نمایند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز