کلاس‌ها دانشگاه علمی-کاربردی شهرداری تهران مجازی است

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۱:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۴۷۸۰
کلاس‌ها دانشگاه علمی-کاربردی شهرداری تهران مجازی است
مراکز چهارگانه موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی شهرداری تهران برای ترم جدید دانشجو می پذیرد و همه‌ی کلاس ها به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ابوالفضل رفیع، معاون آموزش و تحقیقات کاربردی موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی شهرداری تهران، از پذیرش دانشجو در چهار مرکز علمی- کاربردی این موسسه خبر داد و گفت که تمامی کلاس‌های به صورت مجازی برگزار و متقاضیان بدون کنکور پذیرش می‌شوند.  

رفیع درباره چهار مرکزی که در ترم جدید دانشجو پذیرش می‌کنند توضیح داد: مرکز علمی- کاربردی فناوری، نوسازی و شهر هوشمند شهرداری تهران در دو رشته کاردانی و یک رشته کارشناسی و مرکز آموزش علمی- کابردی معاونت اجتماعی شهرداری تهران در پنج رشته کاردانی و چهار رشته کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.  

او ادامه داد: علاوه بر این دو مرکز، در مرکز آموزش علمی- کاربردی آتش نشانی و ایمنی و خدمات شهری شهرداری تهران در پنج رشته کاردانی و ۶ رشته کارشناسی و در مرکز آموزش علمی- کاربردی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران هم در هشت رشته کاردانی و دو رشته کارشناسی یا مهندسی دانشجو پذیرش می‌شود.  

به گفته این مقام مسئول علاقمندان برای پذیرش در این چهار مرکز تا پایان شهریور امسال می توانند برای ثبت نام به آدرس   sanjesh.org مراجعه کنند. در این چهار مرکز علاوه بر آنکه امکان ثبت نام برای شهروندان عادی وجود دارد، برای آن دسته از پرسنل شهرداری تهران هم که متقاضی پذیرش در این موسسه هستند، تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش و تحقیقات کاربردی موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی شهرداری تهران، اضافه کرد: تمام دانشکده‌ها در نقاط مختلف تهران پراکنده است و دارای زیرساخت‌ها و امکانات مناسبی هستند. درواقع در مراکز چهارگانه موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی شهرداری تهران با ۱۰ سال سابقه فعالیت آموزشی، هم اکنون نزدیک به سه هزار دانشجو مشغول تحصیل هستند و به لحاظ کیفیت آموزشی هم جزو موسسه های معتبر است و مدرکش هم مورد قبول شهرداری تهران است.

آنطور که رفیع گفته است؛ محدودیت در پذیرش دانشجو وجود ندارد و هر اندازه ثبت نام انجام شود ظرفیت پذیرش وجود دارد.

نظر شما