سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

فوت ۱۱۷ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته/ ۱۳ استان همچنان در وضعیت قرمز

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۳:۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۴۹۳۶
فوت ۱۱۷ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته/ ۱۳ استان همچنان در وضعیت قرمز
سیما سادات لاری گفت: طی 24 ساعت گذشته 117 نفر از مبتلایان کرونا جان باختند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت و درمان گفت: از دیروز تا امروز 17 شهریور 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،  2152بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که با احتساب این تعداد مجموع بیماران کووید19 در کشور به 388 هزار و810 نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته،117 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 22هزار و410 نفر رسید.

لاری تصریح کرد: البته خوشبختانه تا کنون 335هزار و 572نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و در حال حاضر 3733نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری بوده و تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند و همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز