حسینی میلانی:

شهرداری از ساخت و ساز در حریم بالادست رودخانه کن جلوگیری کند

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۲:۲۹:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۵۴۶۴
شهرداری از ساخت و ساز در حریم بالادست رودخانه کن جلوگیری کند
رییس کمیته محیط‌زیست و خدمات شهری تأکید کرد: بخشی از روددره کن در مجاورت منطقه ۲۲ است و ممکن است این منطقه در شرایط سیلابی رودخانه کن، تاثیر بپذیرد. هم باید نسبت به اطراف رودخانه کن حساس بود و آن را احیا کرد و هم شهرداری منطقه باید در حریم بالادست مانع ساخت و ساز و تصرف در بستر رودخانه شود و با همکاری اداره کل منابع طبیعی از انتقال رسوب بیشتر به تاسیسات پایین دست جلوگیری کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در دویست و سی و پنجمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۲۲ گفت: منطقه ۲۲ از جمله مناطقی است که طرح کاپ را به صورت پایلوت اجرا می‌کند. شهرداری این منطقه در بحث تفکیک هم قبلا فعالیت خوبی داشته و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

او ادامه داد: شورایاری منطقه ۲۲ هم باید برای اجرای هرچه بهتر طرح کاپ به شهرداری منطقه کمک کند تا این طرح شتاب خوبی داشته باشد و به سرانجام برسد.

این عضو شورای شهر درباره تصفیه‌خانه خرگوش دره اظهار داشت: قرارداد احداث تصفیه‌خانه خرگوش دره در مرحله گذار است که باید هرچه زودتر زمین آن تحویل شرکت آب و فاضلاب داده شود .

حسینی میلانی با تاکید بر ضرورت تکمیل شبکه فاضلاب شهری منطقه ۲۲ تصریح کرد: تکمیل شبکه فاضلاب شهری مطالبه مهم شهروندان منطقه ۲۲ است و شورایاران هم پیگیری‌های لازم را باید داشته باشند.

او با اشاره به مجاورت منطقه ۲۲ با روددره کن خاطرنشان کرد: بخشی از روددره کن در مجاورت منطقه ۲۲ است و ممکن است این منطقه در شرایط سیلابی رودخانه کن، تاثیر بپذیرد. هم باید نسبت به اطراف رودخانه کن حساس بود و آن را احیا کرد و هم شهرداری منطقه باید در حریم بالادست مانع ساخت و ساز و تصرف در بستر رودخانه شود و با همکاری اداره کل منابع طبیعی از انتقال رسوب بیشتر به تاسیسات پایین دست جلوگیری کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز