سکته سرنشین خودرو در اثر تصادف با گاردریل

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۲:۳۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۵۵۴۶۷
سکته سرنشین خودرو در اثر تصادف با گاردریل
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از سکته سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پیکان به اثر بر خورد خودرو با گاردریل وسط بلوار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ احسان موُمنی گفت: ساعت  15:35  ظهر روز گذشته  یک فقره تصادف در مسیر بزرگراه آیت الله سعیدی سعیدی به جنوب روی پل آزادگان  از طریق مرکز فوریتهای پلیس 110 به اپراتور مرکز منطقه 18  گزارش می گردد که بلافاصله تیم کارشناسی منطقه مذکور در موقعیت حاضر می گردد .

سرهنگ احسان مومنی ادامه داد: یک دستگاه پیکان که در این مسیر به سرعت در حال حرکت بود، به شدت با گاردریل وسط این بلوار برخورد می کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت بیان داشت : راننده پیکان  به   علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی  از علت خستگی  و خواب آلودگی   قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده و به شدت با گاردریل های وسط بلوار  برخورد و قسمتی از گاردریل ها نیز وارد بدنه پیکان می گردد  که در این حادثه متاسفانه سرنشین این پیکان که خانمی مسن و حدودا 75 ساله بود بر اثر شک ناشی از این اتفاق و حادثه در دم  فوت می نماید .  

سرهنگ موُمنی به رانندگاه و سرنشینان خودرو تاکید کرد: رانندگان محترم قبل از شروع حرکت استراحت کافی داشته باشند  و هنگام حرکت خودرو از کمربند ایمنی استفاده کنید و در ساعت های خلوتی معابر با سرعت مطمئن حرکت کنید .

این مقام انتظامی یادآوری کرد: سرعت مطمئن سرعتی است که در صورت وقوع خطر راننده بتوانند به راحتی وسیله نقلیه را کنترل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز