آمار مسمومیت عجیب در کرمانشاه به ۱۲۰ نفر رسید

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۳:۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۵۷۸۸
آمار مسمومیت عجیب در کرمانشاه به ۱۲۰ نفر رسید
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی از افزایش تعداد افراد دارای علائم مسمومیت در روستا شیخ صله این شهرستان به 120 نفر خبرداد و گفت: درحال حاضر یازده دستگاه آمبولانس با اکیپ‌های پزشکی در این روستا و بیمارستان صحرایی شهرستان مستقر شده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ یدالله شکری در پی مسمومیت جمعی از اهالی روستای شیخ صله ثلاث باباجانی استان کرمانشاه در تشریح آخرین وضعیت این حادثه اظهارکرد: ساعت 8:30 دقیقه صبح دیروز(17 شهریور) تعدادی از اهالی روستای شیخ صله شهرستان ثلاث باباجانی با علائم مسمومیت به بیمارستان صحرایی این شهرستان مراجعه کردند و متعاقب آن تعداد مراجعین دارای علائم مسمومیت  از این روستا به بیمارستان صحرایی بیشتر شد. دو تیم پزشکی را به روستا اعزام کردیم و جلسه شورای بهداشت و مدیریت بحران شهرستان را نیز تشکیل دادیم.

فرماندار ثلاث باباجانی افزود: علیرغم اینکه تعداد مراجعین دارای علائم مسمومیت به بیمارستان صحرایی ثلاث تا ساعت 16عصر کم شده بود و وضعیت آرامی را می‌گذراندیم، اما از حدود ساعت 17 تعداد مراجعین دوباره افزایش پیدا کرد. از صبح دیروز تاکنون جمعا 120 نفر دارای علائم مسمومیت در روستای شیخ صله داشته‌ایم که 20 نفر آنها از طریق یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی مرکز استان اعزام شدند.

نظر شما